piątek, 12 września 2008

Fallstart

Nie ma tak dobrze, w pierwszej notce tekstu właściwego nie będzie.

 odam kiedy indziej. Jak mi się zachce z łaski swojej korektę zrobić, bo mi się nudzi.

To może napiszę, o co mi właściwie chodzi...

- Nie wymieniam się linkami

- Nie reklamuję innych blogów

- Linkuję tylko te, które uznam za dobre

- Reklamy będą usuwane

- Mile widziane długie, konstruktywne komentarze. Odwzajemnię się.

  Piszę fanfika z kreskówki zamiast książki, bo mi to sprawia przyjemność. Serio.

  Notki dodawane nieregularnie. Chciałabym mieć cały czas wszechświata, ale niestety wydają na kartki.

  Tak, na avatarze mam zakaz łowienia ryb w kibelku. I?

2 komentarze:

hevs pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
hevs pisze...

Dobra.
Zacznę od tego, że:

Linkuję tylko te, które uznam za dobre
^^ dziękuję bardzo

Mile widziane długie, konstruktywne komentarze. Odwzajemnię się.
Trzymam za słowo *trzyma*

No, a teraz się wezmę za czytanie. Mam nadzieję, ze coś obczaję, nawet jeśli obejrzałam tylko pierwszy odcinek kreskówki? Bo mam kaca moralnego jak oglądam kreskówki zamiast się uczyć... co nie przeszkadza mi marnować czas na tysiące innych powodów... _o_